امیرعلی خان ماامیرعلی خان ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
امیرمهدی خان ماامیرمهدی خان ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

شاهزادهای خونه ما

اولین سوغاتی پسری

1393/3/4 12:02
نویسنده : مامان سمیه
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

به سلامتی آقاجون از نجف برگشتند و ما چند روزی رو با پدرت اونجا بودیم.آقاجون کلی سوغاتی های قشنگ برای ما و نوه ها آورده بودند و البته شما هم اولین سوغاتی تون رو گرفتی.البته سالهای قبل هم که عزیز و آقاجون سفر یا زیارتی می رفتن برای شما با اینکه وجود نداشتی وسایل و لباس می خریند اما این اولین سوغاتی بعد از اینکه ما فهمیدیم باید منتظر آقا امیرعلی باشیم.

گل پسرم فقط 7 هفته دیگه مونده تا شما به دنیا بیای و رنگ و بوی زندگی ما رو عوض کنی.من و پدرت دیگه تاب و تحمل نداریم.انشالله به سلامتی به دنیا بیای و این لباس خوشگل رو بپوشیبوسبوس 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان اعظم
4 خرداد 93 13:13
مبارکش باشه ...به به چه خوشکله
مامان دینا
4 خرداد 93 13:28
مبارک باشه خانومی ایشالله به سلامتی بپوشه؟ اگه خواستی لینکم کن خبر بده لینکت کنم و زود به زود به هم سر بزنیم
مامان هستی
5 خرداد 93 17:29
زیارت آقاجون قبول باشه ایشاالله قسمت خودتو گل پسری. سوغاتیه امیرعلی جونم مبارکش باشه خیلی خوشگله کاش یکیم واسه ما سوغاتی بیاره
مامان هستی
5 خرداد 93 17:31
مامان سمیه من لینکت کردم پس توچرا مارولینک نکردی
sanaz
6 خرداد 93 16:57
Slm mamani Manam bardaram ninim ham pesare Khoshhal misham ba ham dost beshim
مامان سمیه
پاسخ
ساناز جون ممنون که به کلبه ما اومدی و انشالله آقا پسری شماهم صحیح و سالم به دنیا بیاد.وب تون کلا رمز اگه دوست داشتی رمزت رو برام به صورت نظر خصوصی بفرست.
مامان پریسا و بابا مهرداد
7 خرداد 93 8:31
ممنون که به من و نی نی لطف داشتی عزیزم منم برای سالم و سلامت اومدن گل پسر شما دعا میکنم لباس ها و سیسمونیش هم خیلی خیلی خوشگلن مبارکش باشه
مامان
7 خرداد 93 14:52
خيلي خوجلن مبارک گل پسرت باشه...
مامان پریسا و بابا مهرداد
17 خرداد 93 9:59
مرسی عزیزم خدا از دهنت بشنوه .. خدا کنه هر دو به زودی نی نی هامون بیان و شاد و خوشحال به همدیگه تبریک بگیم دوست خوبم
مامان
22 خرداد 93 18:14