امیرعلی خان ماامیرعلی خان ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
امیرمهدی خان ماامیرمهدی خان ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

شاهزادهای خونه ما

عکس شاهزاده من

1393/2/25 11:50
نویسنده : مامان سمیه
281 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام

چند روز پیش با بابایی رفته بودیم سونوگرافی.با اینکه این اولین سونوگرافی شما نبود و من و بابایی قبل از این همه شما رو زیارت کرده بودیم اما بازم کلی ذوق داشتیم ببینیم که وروجک مون در آستانه ورود به هشت ماهگی چه شکلی شدهسوالبه نظر من که خیلی خیلی شبیه پدرت هستی عزیزممتفکر  

                                   

البته بازم مثل دفعه پیش دست مبارک رو از روی صورت تون بر نداشتید و بازم آقای کتر نتونست یه عکس تمام رخ از شما برای ما بگیره با کلی زحمت عکسای بالا رو انداختدلخورولی خوب عیبی نداره اینم غنیمتهچشمک     

عزیز دلم من و پدرت عاشقانه دوست داریم و برای دیدنت داریم لحظه شماری می کنیم پس شما هم مواظب خودت باش و خوب رشد کن و بزرگ شو تا وقتی میای پیش مون یه گل پسر خوشگل و ناز و سالم باشیبوسانشالله  

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان اعظم
31 اردیبهشت 93 16:09
عزیزم... من بر.زم و منتظر شما
اعظم مامانه زهرا
1 خرداد 93 12:24
مرسی عزیزم.
مامان هستی
2 خرداد 93 18:35
آخی چه بامزه گل پسرمون دستشوگذاشته زیرچونش احتمالا به مامان جونش فکرمیکرده.مامانی امیدوارم به سلامتی زایمان کنی ونی نیمون صحیح وسالم بدنیا بیاد.سیسمونی قشنگی داشت معلومه مامان وبابای با سلیقه ای داره.با اجازه من لینکت کردم.به ماهم سربزن.بووووووووس واسه پسرمون