امیرعلی خان ماامیرعلی خان ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
امیرمهدی خان ماامیرمهدی خان ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

شاهزادهای خونه ما

روز پدر

1393/2/23 14:45
نویسنده : مامان سمیه
356 بازدید
اشتراک گذاری

                                                               

سلام عشق مامان

  امروز یه روز خیلی خاص,آخه امروز ولادت امام علی(ع) و روز مرد. امام علی امام اول ما شیعه هاست که بهشون ارادت خاصی داریم و اسم شماهم به این دلیل امیرعلی شد که مامانی نظر کردند که اگه نی نی کوچولوش سالم به دنیا بیاد اگه آقا پسری بود اسمش رو علی بزاریم که خیلی جالب که چند نفر از بستگان نزدیک مون هم که مشرف شده بودند نجف تو حرم آقا همین نظر رو کرده بودند.گفتم نجف یاد آقاجون افتادم آخه الان نجف هستن و برای کمک به ساخت حرم آقا رفتن.خوش به سعادت شون امسال سومین سالیه که ماه رجب  اونجا هستن و برای من و پسری هم کلی دعا کردن امسال روز پدر جاشون اینجا خالیه.عزیز جون هم مثل هر سال رفتن اعتکاف خوش به سعادت هر دو تایشون. 

همسر عزیزم ,عشقم

می خوام اینجا تو وبلاگی که متعلق به ما خانواده خوشبخته این روز رو بهت تبریک بگم و بگم که چقدر خوشحالم که روزهام و جوونیم رو با تو سر می کنم و تو نیمه دیگه من هستی.عشقم یه دنیا ازت ممنونم به خاطر همه زحمت های که برای زندگی مون می کشی, به خاطر همه روزهای سخت و  خوشی که باهم داشتیم و تو سنگ زیرین آسیا بودی.به خاطرهمه کارهای که شاید راضی به انجامش نبودی و به خطر من انجام دادی و چیزی نگفتی تا من راضی باشم. به خاطر همه روزا و شبای که من دل شکسته و غمگین بودم و تو با اینکه ازمن دل شکسته تر بودی به روی خودت نیاوردی و مرهم زخم من شدی.عزیزم اومیدوارم با به دنیا اومدن پسر کوچولومون زندگی مون شیرین تر از قبل بشه و تو رو خوشحال و شاد ببینم.  

                        

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دریا
23 اردیبهشت 93 19:05
سلام عزیزم تولد امام علی رو بهت تبریک میگم ان شالله سال دیگه این موقع نی نی بغلت باشه
مامان
24 اردیبهشت 93 14:06
سلام مرسي به وب پسرم اومدي منم اومدم و برات دعا ميکنم گل پسرت رو سالم توي بغل بگيري ان شاالله