امیرعلی خان ماامیرعلی خان ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
امیرمهدی خان ماامیرمهدی خان ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

شاهزادهای خونه ما

برای پسرم

1393/2/12 18:22
نویسنده : مامان سمیه
234 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک مامان بالاخره موفق شدم عکسای سیسمونیت رو بزارم  اما هنوز عکسای روز جشنت مونده;از مامانی دلگیر نشو این روزا سرم خیلی شلوغه.درس و دانشگاه از یه طرف کارآموزی هام هم از طرف دیگه کل وقتم رو اشغال کرده.اگه دقت کرده باشی تو سیسمونیت وسایل دخترونه هم هست که عزیز جون اونا برای خواهر آیندت گذاشتهخنده خلاصه عزیز و آقاجون برات سنگ تموم گذاشتن.دستشون حسابی درد نکنه اگه بدونی تک تک شو با چه ذوقی برات خریدن.اینجا همه منتظر  اومدن شما گل پسری هستن.هر روزی که تو بیمارستان مادری زایمان می کنه و نوزادش رو بغلش میزاریم با وجود اون همه دردی که داره و اون همه سختی که کشیده تا فرزندش به دنیا بیاد اما همین که فرزندش رو دراغوش میگیره انگار همه چیز از یادش میره و تمام عشقش رو نثار ثمره وجودش می کنه;پیش خودم میگم خداجون کی میشه منم پسرنازم رو بغل کنم  به خدا برای دیدنت دارم پرپر میزنم دیگه طاقت انتظار کشیدن رو ندارم.گریهین 10 هفته اخر هم که تموم میشد و شما صحیح و سالم به دنیا می اومدی اونوقت انگار این کوه سنگین رو از روی دوش من بر میداشتن.عزیزم پدرت از من هم بی قرارتره و گاهی وقتا میگه چی میشه اگه پسرم هفت ماهه به دنیا بیاد.دیگه صبرش برای داشتن تو داره لبریز میشهمحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله مینا
12 اردیبهشت 93 21:16
سلام من ب تازگی با وبتون آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم
مامان علیرضا (mahtab)
12 اردیبهشت 93 22:20
سلام ايشالا ني ني توراهيتون به سلامت به دنيا بياد
دریا
13 اردیبهشت 93 11:33
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی ان شالله نی نیت صحیح و سالم بیاد تو بغلت من لینکت میکنم که از این به بعد بیشتر با هم اشنا شیم خوشحال میشم
اعظم مامانه زهرا
14 اردیبهشت 93 0:15
سلام عزیز منم لینکتون کردم
ژاله مامان آیدا
23 اردیبهشت 93 19:47
سلام عزیزم حلقه حیوانات جنگل 85 تا 90هزار تومن هست بسته به اسم نی نی شما. اگر خواستید خبر بدین براتون رزرو کنم 09122022571