امیرعلی خان ماامیرعلی خان ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
امیرمهدی خان ماامیرمهدی خان ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

شاهزادهای خونه ما

پسرک شیطون

1393/3/10 12:51
نویسنده : مامان سمیه
308 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ,نفسم ,عشقم

دیشب حسابی شیطون شده بودی و کلی تو شکم مامانی اینور و ونور می رفتی.تا اینکه موقع خواب احساس کردم سمت چپ شکمم داره سوراخ میشه.وقتی دستم رو گذاشتم و لمس کردم باورم نمیشد که این پای گل پسری که داره از شکم مامانی میاد بیرونتعجب.وقتی پدرت فهمید اونهم دستش رو آورد تا پای شما رو لمس کنه که یه لگد جانانه مهمونش کردی.بابایی هم کلی ذوق میکرد که وای من چه پسر قوی دارم, ماشالله چه زوری داره, اما بعدش که دید مامانی داره اذیت میشه شروع کرد با شما صحبت کردن شاید یکم شما هوای مارو داشته باشی.دلخور

بوسالهی قربونت برم میدونم اون تو جا کمه و شما اذیت میشی ولی خواهش می کنم یکمم به این احشاء داخلی مامان رحم کن باور کن دیشب نزدیک بود کلیه مامانی دیپورت بشه.

چشمکولی بین خومون بمونه اینا شیرین ترین دردهای که یه زن میتونه تو زندگیش تجربه کنه و ازش لذت ببره.چشمک                                                                                                

                                              

 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

ساناز
10 خرداد 93 13:12
سلام دوست عزيزم وبلاگ قشنگي دارين خوشحال ميشم بهم سر بزني
مامان نی نی
11 خرداد 93 10:50
ای جان ... چقدر ناز من که هنوز هیچی حس نکردم ... شبا همش منتظرم یه چیزی تکون بخوره ولی هنوز خبری نیست انشالله به سلامتی اقا پسر دنیا بیاد ...
مامان هستی
11 خرداد 93 16:44
آخی نازی.قربون اون پای کوچولوت بشم جوجویی.قدر این روزای قشنگ وبدون گلم
مامان
11 خرداد 93 22:03
ای جاااااااااااانم ایشالله به سلامتی فارغ میشین و نی نی تون رو در آغوش میگیرین. با اینکه من این لحظات رو تجربه نکردم ولی میتونم درک کنم که این لحظات واقعا شیرینه
مامان اعظم
12 خرداد 93 18:49
عزیزم....انشاالله زود زود صحیح و سالم بیای بغل مامان سمیه گل
مامان اعظم
17 خرداد 93 14:25
مرسی خاله به لطف شما خوبه شده دیگه...اما امان از دست شیطونی ها که بازم ادامه داره
مامان دینا
18 خرداد 93 13:40
ایشالله به سلامتی به دنیا میاد
مامان
19 خرداد 93 8:59
سلام مامان پسر شيطون بلا خوبي؟ من و پسري داريم روزشماري ميکنيم تا بشه شهريور و ... خوش به حال شما که زودتر پسري رو ملاقات ميکني ان شاالله سالم و سرزنده باشيد.
مامانی
21 خرداد 93 15:05
ای جان! کی می شه نی نی من هم از این کارها بکنه؟
مامان علیرضا (mahtab)
21 خرداد 93 23:39
رمز رو خصوصي براتون گذاشتم...ديدينش؟
مامان اعظم
24 خرداد 93 10:54
مرسی خاله...ایشالاه نی نی خودتون هم زود بیاد و با هم کلی برید سفر و اینور اونور